Sunday, October 17, 2010

PerMuLaaN Bagi Segala2Nya...:)

       Hari ni 'Ahad,17 October 2010' adalah permulaan bg segala2nya..yelah,yg bestnya dah mula buat blog sendiri..mana taknya,dah 'direject' dari blog asalnya..TRIO INSEPARABLE'..hehe..

       Blog tu kami,Zuraini &Fatihah dGn B'besaR hatinya menghadiaHkan kepada Suhaili..tiba masanya kita 'berdikari' yer..hehe..bila sy dah ready n blog sy well-established,kte connect each other ok..set..

        Permulaan yG baik..aku akn memanfaatkan blog ni dgn khidupan seharian..dgn bercerita,bkgsi suka duka,mengaplikasikn idea dan mghadiahkan karya buat semua kwn2 yg terpilih (kira bertuahla tu..)..Em..tapi tak tahulah kalau ni setakat tahi2 itik jer..kdg2 tu busy,xsempat..yg paling teruk sekali malas nak update..hehe..

         Dalam kita punya 'life',tak semua kita boleh nk cerita kt family, kengkwan..btul x?tp mungkin blog ni juga salah satu pilihan utk kita luahkan secara live dari hati.com..ye x?..yelah,orang macam saya ni,dahla malu,segan sangat nak bercerita secara depan2 begitu,dengan kenalan2 rapat jer boleh..(yelah sgt,koya jer bak kate ore kelate spesies saya,hehe..)

ok..sudah2 la bercerita..tak sabar nak rasmikan blog ni...

jap..jap..., nak bagi penghargaan sikit...credit utk cik teha yg ajar sy wt blog ni,ok..thanks darling:)

 Jadi saya dengan suka 'berciternye' MERASMIKAN blog 'Aku Punya Cerita' ni..

1,2,3.............................ACTION....

5 comments:

bungarayamerah said...

wahhhh..akhirnya....hehe..mari kita sama2 belajar berblogging....

cik tehaa said...

selamat datang dear! ;)

eli said...

huhuhu..trasa berslh la plak g konker blog kita br3 tu..uwaaaaaaaaaa..btw, thanx sbb hadiahkan blog itu utk saye..hihi

Siti Zuraini said...

ain,aku mlas cket,tggu ade mood la bru nk post byk2 cket,hehe
teha..welcme,hehe
ely..xpela syg,mmg nk bg kt u pn sbb ade ksungghn pd u n u sgt ssuai ngn blog tu,hehe;)

Siti Zuraini said...
This comment has been removed by the author.