Saturday, December 25, 2010

Tentang Aku...:)

Wahai Cik Teha, atas permintaan kamu, disini aku ingin m'listkn beberapa maklumat tentang diriku, Siti Zuraini binti Mohammad.....

Pertama sekalinya..kamu udah tau kan aku ini SENSITIF orgnya....mudah terasa tapi x marah pun kat org yang buat aku terasa tu..tak pujuk pun xpe,nnti cool down dgn sendirinyer:)

Aku ni kuat BERANGAN, kadang2 tue boleh pulak sampai ke tempat bunian...jumpa PUTERA raja yg kacak...owh hensemnye...(u see,dah berangan kan,hehe...)

BERGANTUNG pada orang.Disini bukan bermakna aku ikut je skaki kmana kamu ingin bwa daku pergi, maksudnya..orang yang rapat dgn aku itulah aku suke dia meluangkan masa dengan aku, selalu ngan aku...nak tak nak,dalam 1hari pn mgkin aku perlukan tempat bergantung,hihi...

Aku ni boleh ADAPT dengan situasi yang berlainan..kadang2 aku boleh jadi giler2(Time giler2 ni mood aku lain cket,susah nak datang mood ni,aku asyik gelak je memanjang..hehe...em... pendiam..ha,time pendiam ni nampakla muka aku yang penuh dengan lemah lembut dan sopan santunnya,hihi...(anak sape la yg ayu ni;)...aku juga boleh jadi gengster tau,belasah punya orang yang suka mengata kt blakang,hihi..(caye x?hehe)

Aku suka sangat balik THAILAND, sedara sume kat sana...kwan2 mesti tersangat rindu bila cik niey balik Thai berminggu2,jumpa buah ati..opppppppppssssssss...(Buah ati kat Tanahair la,balik Malaysia cpt!!!!itu kata2 kwn2 ksygn lar,hehe)...

~Yang paling2 penting sekali aku nak mention kat sini,aku adalah MILIK Allah SWT(kekal abadi), keluarga tersayang, my dear baby gurls...& AKU UNTUK KAMU YANG MEMILIKI AKU;)~









3 comments:

cik tehaa said...

fuyoooooo.. gengster ni. bole amik jadi bodyguard putra.. yelaa, tepis org2 gatal dekat ngn putra kayangan u kan ;p

hafeez said...

wow...gangster????hahahhaa...boleh upah ni kalau nak pukul orng....hehehe

Siti Zuraini said...

teha,tu lar,dh gtl sgt kn,hehe
p.lah..boleh2,x caye eh,hihi