Sunday, April 10, 2011

coretan bersama airmata..Diari Kampus..

Dah lame x mnjejak ke sini..busy dgn exam yg penting2 sekali mmg x pndai nk bg mase nk update blog ni..tau tak ari ni dalam sejarah,10/4/2011 dh habis dh aku belajar kt uia,dari matrik UIA 2tahun n degree 4 tahun=6tahun..

walaupun tempoh y lame,tp kejap je aku rase..mcam2 y aku lalui spnjg belajar ni..yelah,hidup x seindah y kita impikan,tp impian dtg dgn harapan agar kita brjaya mggapai realiti y diidamkan..lepas ni bermulalah episod baru dalam hidup aku..sebagaimana aku pernah perit mnghadapi kesukaran,aku perlu menerima sume ni dgn ketenangan..lepas ni nk tggu konvo bulan 10..chaiyok nie,ure da best for what you have:)..

Teringat lagi mase last paper, menitis sedikit airmata..tak sangka gak apa yg aku tunggu selama ni dtg pd hari ini..esok dan seterusnya, apa y akan berlaku, HANYA DIA YANG TAHU...

Kat sini jugak aku nk ucapkan berbanyak2 terima kasih kat family y sntiasa bagi support kat aku selama ni..brkorban sgalanya utk aku..walaupun aku x mampu nk balas jasa mereka sepenuhnya,ttpi doaku utk mak ayah,fmily aku sntiasa bahagia dan dimurahkan rezeki...AMIN..

Kepada kawan2 baik aku yg selalu bersama aku susah dan senang,.TEHA,y comel..trima kasih kerana sentiasa memberi semangat kat aku tika aku bsedih..4thn kte sebilik..kamu sntiasa menjaga aku..sume crita kamu tau psal aku..kamu y sngt manja dan aku yakin jdohmu itu tbaik buatmu,yg menyayangi kamu sepenuhnya..kamu sgt memahami dan x jemu mdengar AKU PUNYA CERITA..kamu adalah 'OBSERVER' bagiku..kalo aku ttinggal barang,kamu selalu alert..kamu y tiada gantinya..

ELY..yg manis dan manja;)..ingat x mase kt matrik kenangan2 kita dan kenangan kita kt kampus ni..selalu je nasib kita kebetulan,kan..kte sedih sama2,kita gelak..ingt lak time exam u gerak..wt miskol..;)..u r my REMINDER(Mistellme) eva..time i lupe,u TOLONG INGATKAN...we care we share..nanti aku mesti rindu kat kamu dear..kamu juga yg tiada gantinya..aku mendoakan kamu mendpt jodoh y menyayangimu seadanya..

Si kecik NISA yg gelabah..walaupun kita x bersua utk sem ni,kami merindui kamu..u r our INFORMER tau.:)..tau x, gi mana2 mesti teringt,apa yg kitorg selalu ckp, "kalo ade icak kn best"...ternyata kamu penting bagi kami...best moment kite kt bukit tinggi,snap gmbr byk2 jgn lupe ok;)..moga kamu dapat yg tbaik nanti n ssuai utk kamu yg pemurah;)

Untuk DILA yg selalu berbahagia..tak selalu bersama, tapi bila dah jumpa,mesti x menang tgn,asyik ckp je kita..mulala bgosip,smpai x cukup gosip kmpus,gosip artis pn kita balun,haha;)..papepn,tumpg hepi tgk kamu bhagia n x sbr nk tgk ke jinjang pelamin;)

Ain yg bkal bertunang bulan 5 nanti..wlaupun kita jarang bsua,tp smpt jgk kita mgenali antra satu sama lain..bcerita ttg msalah...kamu wanita yg sangat TABAH y aku kenali...

kt sini jugak aku x lupe kt kwan baik aku,LINA yg pernah sebilik ngn aku kt matrik..trma kasih atas segalanya..x lupa kt family ko na..ada masa nanti,nk gi perlis lg..thnks ok cz byk bkorban..:)..

Along, Siti yg selalu kt studi sama2 mase kat matrik..stay up smpai tgh malam smata2 nk studi...mcam2 kte lakukan smata2 nak dapat ilmu..kagum dgn korg,dh nmpak gya mcam cikgu y bdedikasi..mga sukses selalu:)


Kepada kawan2 kampus, Piah n da geng sume..Harly n da geng, Ayu,Zati..Kakna n da geng yg mmg aku tsgt2 sayang...kak ina,kak ati wif love..dan semua yg aku xmention kt sini mungkin,tp korg sume ade dalam hati aku tau...moga kita bersua lagi..doakan yg terbaik utk korg..

p/s: Nak kwen inform ok:)

4 comments:

cik tehaa said...

T.T what i can tell you more dear. i will miss you ever! i love you. sedih laa baca ni.. tak sangka saat masa da sampai kan syg. ini kisah kita. dan kisah kita bakal berakhir :(

NuRaIn said...

ehe...tq...
i tak setabah mana pun....
hope u'll find some one who will really appreciate u....

Suhaili Rahim said...

huhuhu..kamu berjaya buat hati saya tersentuh tika membaca ruangan ini..=(
akan rindu sgt2 semua kenangan disini!!itu sudah pasti..huhu
kisah kita dah berakhir di UIA tp bkn dihati..=)

hafeez said...

happy graduation day...